Inlägg utan video!

Tjatja bloggen!! Hade tänkt göra något annat än videoinlägg, vill variera mig lite liksom!
Tänkte lägga upp lite stylingtips, och först ut blir en snubbe som jag tycker har en oootrolig skön stiiil.

Riktigt nice överdel!Nice!

1. Svart skjorta och randig slips är riktigt stiligt! Svartvitt är verkligen liksom min grej!!

2. Enfärgad tröja passar sååååååå bra till jeans, så enkelt men ändå liksom sååå snyggt!!


Mer stiltips kommer troligtvis imorn, då kanske jag till och med har fixat en livemodell!!

Ps. Jag har numret till dagens modell, den ni!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Perra

Jag har oxå hans nummer!

2011-10-19 @ 16:21:37
Postat av: Malin

Nu har jag startat en tävling på min blogg där ni kan vinna ett valfritt smycke, så kolla gärna in detta inlägget: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment och delta. Super enkla regler är det! :)

2011-10-19 @ 21:12:07
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0